Historií Formule 1

Zažijte evoluci Formule 1 – od Lotusu 25 po Ferrari F138. 5 ikonických vozů na špičkovém závodním simulátoru. Ideální zážitek nebo dárek pro fanoušky F1.

Varianta:
Dostupnost Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
990 Kč 1 690 Kč 2 490 Kč 2 990 Kč 3 690 Kč 4 190 Kč 4 790 Kč od 990 Kč
Historií Formule 1
Reálný pocit jízdy díky profi pohyblivým simulátorům
Reálný pocit jízdy díky profi pohyblivým simulátorům
Cítíš každý smyk, zrychlení i zpomalení – úplně jako v opravdovém autě.
Široký výběr aut a tratí
Široký výběr aut a tratí
Od Nürburgringu po Most, od Subaru BRZ po Formuli 1 – vybereš si, co tě baví.
pro
Zážitek pro každého
Od dárkových poukazů po akční balíčky – pro každého, kdo miluje auta.
Bez pokut, bez front, bez stresu
Bez pokut, bez front, bez stresu
U nás si užiješ rychlost a adrenalin bez zbytečných komplikací.

Baví vás formule 1?

Nás taky, je to královna motorsportu. A vždycky byla.

Nabízíme vám unikátní možnost, projít časem vyzkoušet si nejslavnější monoposty v historii formule 1 až po současnost.

V ranných dobách se do formule 1 posadili jen skuteční piloti, chlapi s koulema. První auta měla sice brutální výkon, ale podvozek, pneumatiky a brzdy ještě nedosahovali takové pokroku, aby se jízda dala považovat za bezpečnou. Postupně, jak šel technický vývoj a zároveň se měnila pravidla, vozy získávaly zcela jiný charakter, rychlost bezpečnost. Pojďmě si společně udělat výlet historií

Lotus 25

vůz závodil v letech 1962-1967 a v roce 1963 dovezl Jima Clarka k titulu mistra světa. Vůz jako první použil hliníkový skořepinový rám. Konstruktér Colin Chapman

  • Motor: 1498 cm3, V8, 195 hp
  • Převodovka: ZF 5stupňová mechanická
  • Hmotnost: 450 kg

Lotus 49

1967 - 1970 - za volant tohoto vozu se posadili jezdci jakoJim Clark, Graham Hill, Mario Andretti či Emerson Fittipaldi. Lotus je osazen motorem Ford DFV,  který se stal jedením z nejdéle používaných motorů ve formuli 1

  • Motor: Ford DFV, V8. 440 hp
  • Převodovka: Hewland-Lotus 5 stupňová mechanická
  • Hmotnost: 501 kg

Ferrari 312T

1975 - 1980 Ferrari s tímto vozem záskalo 4 poháry kontruktérů, tři jezdecké tituly mistra světa. A pochopitelně za jeho volantem zářil Niki Lauda, Clay Regazzoni.

  • Motor: Ferrari Tipo 015, 2992 cm3, 500-515hp v 12500 otáčkách
  • Převodovka: Manuální 5ti rychlostní
  • Hmostnost: 575 kg

Lotus 98T

Turbo éra přinesla neuvěřitelné výkony motoru. Ačkoliv se jednalo o 1,5 litrový motor, v kvalitfikačním nastavení dával přes 1000 koní. Jeho výkon krotil Ayrton Senna.

  • Motor: Renault Gordini EF15B, 1492 cm3, V6, turbo. Výkon až 1200 k, v race nastavení 800-900 k
  • Hmotnost: 540 kg

Ferrari F138

Vůz sezóny 2013, za volantem Fernando Alonso a Felipe Massa.

  • Motor: Ferrati Tipo 056, 2398 cm3, 750 k v 18000 otáčkých, KERS
  • Převodovka: Semi automatická sekveční (pádla pod volantem)
  • Hmotnost: 642 kg 

 

Chcete vědět, jaké to bylo řídit formuli před 60 lety a dnes?
Objednejte si zážitek ještě dnes nebo darujte fanouškovi motorsportu!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola